2012 m. gegužės 5 d., šeštadienis

Dream'land

Sveiki ,
Nusprendžiau parašyti apie savo svajonių šalį. Svajonė,kuri visada buvo ir manau visada bus- Prancūzija. Negaliu skųstis,vieną kartą jau esu ten buvusi bet,deja, man to mažoka. Būtų mano valia lankyčiausi ten kiekvienais metais.Mielos jaukios gatvelės,prancūziškos kavinukės. Meilės ir meno miestas,levandų laukai,provanco virtuvė,viskas iš tiesų užburia. Rodos niekada nesinori išvykti Tad štai toks mano svajonių miestas,ir jis patenka į sąrašą dalykų, kuriuos turiu padaryti per savo gyvenimą.:)



Yours,
Gabrielė

2 komentarai:

  1. Prancūzija - taip pat mano svajonių šalis. Pabuvojusi pirmą kartą šią šalį tiesiog įsimylėjau.
    Pritariu, ten norisi, kuo dažniau sugrįžti :))
    Nors bent man prancūzų kalba labai sunki. :DD

    P.S. puikus blogas!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai nuostabi šalis !:) O dėl kalbos tai pritariu,nelengva,bet po truputi man ji vis aiškesnė :) Ačiū :)))

      Panaikinti